برند (Brand) یک نماد مشخص، مارک، لوگو، اسم، کلمه و یا جملهای می باشد که ویژگی های یک شرکت را بیان می کند و او را از سایر شرکت ها متمایز می کند کالاهای آنرا با سایرین جدا میکند. ترکیب یک یا چند مورد از این عناصر برای برندینگ یا برندسازی و ایجاد یک هویت برند میتواند به کار گرفته شود. برند، میتواند متعلق به یک محصول یا تولیدکننده، یک خدمت یا موسسه خدماتی، یک سازمان و یا شرکت و یا یک شخص ،مکان، رویداد یا حتی مذهب و عقیده باشد.
وقتی که فرایندهای بازاریابی و تبلیغات خود را اجرا می نمایید، در حقیقت در حال حرف زدن و برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود می باشید. ضمن اینکه درک آنها از شما اهمیت فراوانی دارد. پس نمیتوان اهمیت برند در بازاریابی و تبلیغات را نادیده گرفت.
برندسازی به مجموعه اقداماتی اطلاق میشود که نحوه درک نسبت به کمپانی، سازمان یا شخص شما را شکل میدهد. قطعا این ادراک خریداران نیست که از وجود آنها بیرون میآید و گوشی آیفون را میخرد. ولی درک آنها به یک دلیل خیلی مهم است: ادراک موجب دیکته شدن رفتار میگردد. بر طبق تحقیقات روانشناسان اجتماعی میبینیم که حتی وقتی فکر میکنیم همه چیز تحت کنترل می باشد، بیشتر مواقع رفتار ما تحث تاثیر محرکهایی قرار میگیرد که کاملا ناخودآگاه می باشد.
بطور کلی نحوه درک اشخاص از یک برند، کاملا نحوه تعامل و رفتار آنها با کسب و کار را مشخص می نماید.
امیدوارم این مقاله (برند یا نام تجاری چیست ؟و چه اهمیتی دارد)که توسط تیم آتلان وب گرد آوری شده ، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد شروع کسبو کار خود دارند قرار گرفته باشد.
شما می توانید سفارش طراحی سایت خود را از طریق شماره تلفن۰۹۳۷۲۹۵۱۸۳۱ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف تیم آتلان وب است . شما دوستان می توانید جهت مشاوره و راهنمایی با ما در ارتباط باشد یا برای اطلاع از قیمت و سفارش لینک مقابل را کلیک کنید.