طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه با پیشرفت روز افزون دنیای  تکنولوژی طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، بسیاری از کسب و کار ها که به صورت آنلاین در آماده است به خصوص در دوره حاضر با توجه به ویروس کرنا بسیاری از کسب و کار های سنتی و قدیمی از بین رفتند و ورشکسته شده فروشگاه های عظیم چون والمارت ولی در عوض فروشگاه های اینترنتی مانند آمازون روز بروز در دوران پاندمی رشد کردند و همین دلیل نیاز به طراحی فروشگاه اینترنتی را ایجاد کرده است.

فروشگاه اینترنتی در واقع یک از ابزارهای تجارت الکترونیک می باشد که به مشتری اجازه می دهد به صورت مستقیم کالاها و خدمات خود را از فروشنده در بستر اینترنتی و وب با استفاده از مروگر تهیه نماید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

اهمیت فروشگاه اینترنتی :

با توجه به رشد روز افزون مفهوم هایی مثل خرید آنلاین، فروشگاه انترنتی، کسب و کار آنلاین، خرید اینترنتی که امروزه دیگر مثل گذشته واژه ای عجیب نیست و همه اشخاص از هر قشری گرچه ممکن است تاکنون تجربه ننموده باشند، برایشان آشناست و بارها در موردش شنیده و یا خوانده اند، لذا از این دیدگاه آشنایی با این مفاهیم، استانداردها و انتظارها و واقعیت های کاربردی در مورد فروشگاه آنلاین مخصوصا برای تازه واردین به این عرصه و افرادی که علاقمند هستند کسب و کار خود را در فضای مجازی توسعه دهند بسیار ضروری می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

قسمت های مهم و کلید یک فروشگاه آنلاین

فروشگاه های اینترنتی دارای بخش های مهمی هستم که یک خرید آنلاین را ممکن می سازد در ادامه به این بخش ها اشاره می کنیم که در طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار مهم و کلیدی است.

مشتری:

در محدوده خرید آنلاین هر فرد می تواند به سادگی در مورد خرید کردن یا نکردن تصمیم گیری نماید و این تصمیم گیری تحت تاثیر فاکتورهایی جدای از فاکتورهای موثر در خرید در بازار فیزیکی می باشد.

تحلیل رفتار مشتری:

 یکی دیگر از بخش های مهم طراحی فروشگاه اینترنتی تحلیل مشتری هایی است که وارد سایت شدند در زمینه خرید آنلاین ازفروشگاه آنلاین دیگر فقط برند و کارخانه تولید کننده و فروشنده هدایت کننده مشتری برای انجام خرید نیستند بلکه ابزارهایی نظیر موتورهای جستجو، نظرات دیگر کاربران، اطلاعات ارائه شده در مورد محصول، ظاهر سایت و دیگر پروسه های اعتبارسنجی مثل “نماد اعتبار” و … تعیین کننده موفقیت یا شکست یک فروش می باشد.

انتخاب محصول:

در پروسه انتخاب محصول در فروشگاه های آنلاین، الگوریتم کار هدایت نمودن مشتری از طریق موتورهای جستجوی فروشگاهی به سوی فروشگاه مورد نظر برای معرفی کالای مورد نظر به مشتری می باشد و در صورت ابراز تمایل مشتری به خرید محصول سعی در افزایش سبد خرید وی می باشد،اما باید سعی نمود تا با شناسایی دقیق رفتار مشتری به علاقمندی ذاتی وی پی برده تا در موقع مراجعه محصولات مورد نظر مشتری به آسانی در معرض دید وی قرار گیرد و احتمال خرید دیگر موارد دلخواه وی را افزایش دهد.

پرداخت:

طراحی فروشگاه اینترنتی

روش های متداول پرداخت استفاده از کارت های بانکی و پرداخت آنلاین می باشد  اما بعضی راهکارها مثل پرداخت در محل و یا پرداخت اعتباری و یا استفاده از راهکارهایی مثل ارائه کارت هدیه جهت خرید از فروشگاه به دوستان و…

امیدوارم این  مقاله (طراحی فروشگاه اینترنتی)که توسط تیم آتلان وب گرد آوری شده ، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد شروع کسبو کار  خود دارند قرار گرفته باشد.

شما می توانید سفارش  طراحی سایت خود را از طریق شماره تلفن۰۹۱۵۰۷۵۸۰۷۱ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف تیم آتلان وب است . شما دوستان می توانید جهت مشاوره  و راهنمایی با ما در ارتباط باشد  یا برای اطلاع از قیمت و سفارش لینک مقابل را کلیک کنید.

اگر مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

باما همراه باشید در شبکه های اجتمایی آتلان وب همراه شما                                                                                                                           تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجموعه آتلان وب است

شما به کمک نیاز دارید? با ما چت کنید